Wij zoeken een nieuwe collega!

KEIM NEDERLAND BV IS OP ZOEK NAAR EEN

Medewerker Verkoop Binnendienst 
(32 tot 40 uur per week)

 

De Verkoop Binnendienst speelt een belangrijke rol in het proces van verkoop en distributie van onze producten.

 

FUNCTIE:

• Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomend en uitgaand e-mail en telefoonverkeer.

• Je verzorgt de orderverwerking en logistieke planning.

• Je geeft ondersteuning richting onze collega’s van de verkoop buitendienst.

• Je bent verantwoordelijk voor de klachten- en retourenafhandeling.

• Je ondersteunt bij alle andere voorkomende administratieve werkzaamheden.   

• Je bent stressbestendig en secuur.

 

WAT BIEDEN WE JOU

• 32 tot 40 uur per week

• Werktijden van 8:30 tot 17:00 uur

• 25 vakantiedagen en extra vrije dagen tussen
 Kerst en Nieuwjaar

 

PROFIEL:

• Opleiding op minimaal MBO + werk- en denkniveau.

• Werkervaring in een soortgelijke functie is een vereiste.

• Ruime ervaring in het gebruik van o.a. Microsoft Office Pakket,     Excel en kennis van SAP is een pré.

• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en
 Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré.

• Je bent een sterke persoonlijkheid, stressbestendig en accuraat    en hebt goede communicatieve vaardigheden.

• Je kunt zowel goed in teamverband als zelfstandig werken.

• Je bent flexibel en klantgericht.

• Woonachtig in Almere of omstreken.

 

De medewerker Verkoop Binnendienst gaat werken in een hecht team en levert actief een bijdrage aan de groeiambities en de goede sfeer binnen de organisatie.

 

Heb je interesse in deze functie en herken je jezelf in het
functieprofiel, stuur dan jouw motivatie en recente CV naar:

KEIM Nederland BV

johan.verheyden@keim.nl

t.a.v. Johan Verheyden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Verdere referenties